1402-07-15 13:50
276
0
86802
با هدف ساختن ایران قوی انجام شد؛

شناسایی استعدادهای جدید در رویداد دیجیتال بسیج گلستان

پنجمین رویداد دیجیتال بسیج استان گلستان بعد از سه روز رقابت فشرده در حالی پایان یافت که نیروهای جدید و مستعد در زمینه تولیدمحتوا شناسایی شدند.

به گزارش گلستان ما، پنجمین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان گلستان در مقایسه با سال‌های گذشته کیفی‌تر و با حضور تیم‌های جدیدتری برگزار شد، امسال از همه رده‌های سنی مختلف در این رقابت حاضر شدند، حضور دهه نودی‌ها و علاقه آنان برای اثرگذاری در فضای مجازی سبب شد تا متولیان از آنان به عنوان پدیده‌های این رقابتها تقدیر کنند، در این دوره از مسابقات ۲۱ تیم در سه بخش پویانمایی، نرم‌افزار و بازی‌های موبایلی با هدف کشف استعدادها با یکدیگر رقابت کردند و نفرات برتر هر بخش برای شرکت در دوره سراسری معرفی شدند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: مرحله استانی پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج بسیار باکیفیت برگزار شد، تلاش می‌شود از ظرفیت جوانانی که در این رویداد حضور پیدا کردند استفاده کنیم.

رضا روشنی با بیان اینکه بخش عمده فضای مجازی و فضای واقعی با تولید محتوا شناخته می‌شود، افزود: هر چه مطلب کوتاهتر و قابل فهم باشد بیشتر مورد پسند مخاطب قرار می‌گیرد.

وی پرورش استعدادهای برتر در حوزه تولید محتوا را از اهداف این رویداد ذکر کرد و توضیح داد: بهره‌برداری از ایده‌ها و خلاقیت‌ها در رویداد دیجیتال بسیج مورد تاکید قرار گرفت، این رویداد با هدف ساختن ایران قوی انجام شد.

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان با تاکید بر اینکه نقش‌آفرینی در حوزه فضای مجازی و تولیدمحتوای دیجیتال بسیار بااهمیت است، گفت: باید تلاش شود بهترین کار و ایده‌های خود را پیاده‌سازی کنیم، تولید و محتوا بسیار حائز اهمیت است و اینکه بتوانیم چه تولید محتوایی را داشته باشیم از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه تولیدات باید با نیاز منطقه و روز کشور مطابقت داشته باشد، گفت: در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی هر کسی می‌تواند نقش‌آفرینی داشته باشد و در ایران قوی نقش‌آفرینی کند.

مسئول فضای مجازی بسیج گلستان افزود: پرداختن به موضوعات تربیتی، آموزشی و بازی‌های دیجیتالی و موضوعات این‌چنینی جدا از جهاد تبیین نیست و هر کسی در هر عرصه‌ای می تواند جهاد تبیین را در اولویت داشته باشد.

روشنی گفت: فیک‌نیوزها و امپراطوری دروغ همواره تلاش می‌کنند و با تولیدمحتوای غلط، جعلی و زیاد دست برتر را در فضای مجازی داشته باشند ما باید این رویه را اصلاح کنیم و با تولیدات اثرگذار، جهنم فضای مجازی را به بهشت مجازی تبدیل کنیم.

وی افزود: نباید فضای مجازی تنها محیطی آسیب‌زا برای جوانان باشد ما می‌توانیم از این ظرفیت برای اشتغال و آموزش و مباحث مختلف جوانان استفاده کنیم.

به گزارش گلستان ما، در این رویدادهمچنین ازمهدی الفتی قهرمان ملی ورزشی، فعالان فضای مجازی استان و منتخبان رویداد تجلیل شد و هادی احمدی به عنوان چهره سال فضای مجازی مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش بازی‌های تلفن همراه، اشکان کاووسی و عماد احمدی از گروه ثامن توانستند مقام اول،  محمد کیخا و محراب کیخا از گروه مقاومتمقام دوم، محمد دائمی و اشکان نادعلی از گروه فرتاک مقام سوم را کسب کردند.

در بخش نرم افزارهای تلفن همراه، یاسین شهرآبادی، علی حمیدی و محمد اکبری از گروه شهید اکبری مقام اول، نرگس امینی‌خواه و یونس برخوردار از گروه راسپینا مقام دوم و حسن نوریزاده و مهدی سلمانی از گروه شهید مصطفی صدرزاده مقام سوم را کسب کردند

در بخش پویانمایی، کسب مقام اول به شیدا قوی بنیه، حامد برومند و هانیه برومند از گروه شهید قربانعلی برومند رسید و سید مهدی حسینی و فاطمه قاسمی از گروه شهید سید محمد موسوی مقام دوم و همچنین حسن صادق و امیرمحمد کی‌قبادی از گروه موشن ۷۲۴ مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.